Cadi kizimla yaptigimiz güzel Mamalarin tarifleri
13 Temmuz 2006,13.7.06
Sebzeli kremali Tavuk
Ilk tarifimi veriyorum hadi hayirlisi :)hatalarim olursa affola, yemek yapmakta iyiyimdir de tarif yazmakta pek iddali degilim, zamanlar onuda gelistiricem insallah :)

Bu Sebzeli kremali tavuk tarifini bebislerimiz forumunda Beyhan arkadasim vermisti uzun zaman önce, hemen cikti alip denemistim, o gün bugündür sIk sIk yapilir bizim evde,Esim tam bir etobur, kizim tam tersi tam bir sebze obur olunca bu yemegi yaptigimda ikisininde gönlü olmus oluyor:))Ben tarifi biraz degistirdim kendi kafama göre, her yapisimda degisik yapiyorum zaten, ya farkli baharatlar deniyorum, yada krema yerine baska arayislara giriyorum, yine de en güzeli tarifini verdigim sekilde oluyor ;)



Malzemeler

600 g Tavuk Gögsü

1-2 Yemek kasigi sivi yag

7-8 adet Taze Mantar

1 adet Kirmizi biber

1 Adet yesil biber

1 Adet sari biber

200 -300 ml Sivi krema (istege göre daha az veya fazla olabilir)

tuz, karabiber,kirmizibiber,muskat

Yapilisi:

-Tavuk gögsü kusbasi dogranir ve tavada siviyag ile rengi degisene kadar kavrulur

-Mantarlar yikanir kusbasi dogranir ve tavuga eklenir suyunu salip cekene kadar kavrulur

-Biberler yikanir kusbasi dogranir tavaya eklenir, baharatladiktan sonra bir iki dakika kavrulur ve krema eklenir, bi tasim kaynatilir ve 5-6 dakika kisik ateste pisirilir.

Afiyet olsun, yaninda pilavla cok iyi gidiyor...
 
posted by süpürgesizcadi | Permalink |


2 Comments:


  • At 12:50 ÖS, Blogger sevilay

    hmm lecker, canim cekti vallah,

    hadi hayirli olsun bakem.

    Devamini bekleriz.

    Öpüldünüz

     
  • At 2:42 ÖS, Blogger süpürgesizcadi

    Sagol Sevilay'cim, devami gelicek insallah'da havalar cok sicak hic yemek yapasim yok, zaten yiyesimizde yok, meyvalara saldirmis vaziyetteyiz ailecek :)))