Cadi kizimla yaptigimiz güzel Mamalarin tarifleri
20 Eylül 2006,20.9.06
Sac Böregi mi acaba ???
Bu Böregin adi ne ???

Bende bilmiyorum, ama sanirim Sac böregi denilebilir !
bikac hafta önce Esim komsumda yemisti cok hosuna gitmis, bende o yaparken biraz izlemistim herhalde benim tahmin ettigim gibidir diye düsünerek girdim mutfaga bugün :)
Aslinda hic börek acacak halimde yoktu, dis agrisi cekiyorum dün geceden beri, Hamile oldugum icin Ilac'da kullanamiyorum, dur bakalim eger bu gecede uyutmazsa yarin ilk is dis doktoruma gidecegim :( ama nasil sinir oldum sen agrima agrima tam hamile oldugumu ögrendikten 1 hafta sonra siddetle agrimaya basla :(( mahsus yaparmis gibi...
Neyse lafi fazla dolandirmayayim da Böregin tarifini vereyim :)) yine aciklayayim ben her börek yapisimda fazla yapiyorum cünkü Esim ise götürüyor Arkadaslarina falanda dagitiyor,Sizler malzemelerin yarisini da kullanabilirisniz :)





Hamuru icin:

1 kg Un
1 küp yas maya
Biraz tuz
Yarim cay bardagi kadar sivi yag
ilik su

Ici icin:

200 gr Beyaz peynir
1/2 demet Maydanoz

Yapilisi:

-Hamur Malzemelerinden Kulak memesi yumusakliginda bir hamur elde ediyoruz ve yaklasik 1 saat mayalanmasi icin bekletiyoruz
-Mayalanan hamurdan mandalina büyüklügünde bezeler kopartiyoruz
-Bu bezeleri tatli tabagi boyutlarinda acip bi kenarina ic malzememizden koyuyoruz
-yarim ay seklinde kapatiyoruz ve önceden isittigimiz Pizza Tavasinda arkali önlü kizartiyoruz,
-Eger pizza tavaniz yoksa teflon tavada ayni sekilde olur diye tahmin ediyorum ama hic denemedim,
 
posted by süpürgesizcadi | Permalink |


2 Comments:


  • At 3:23 ÖS, Anonymous Adsız

    Sakisim ellerine saglik cok guzel gorunuyor,evet bu boregin adi sac boregi bizde cok severiz,hatta bugunki menude bu borek var bende,ben ispanakli ve patateslide yapiyorum dene onlarda cok guzel oluyor canim

    optum sis gobis arkidesim benim

     
  • At 3:25 ÖS, Anonymous Adsız

    Sakisim ellerine saglik cok guzel gorunuyor,evet bu boregin adi sac boregi bizde cok severiz,hatta bugunki menude bu borek var bende,ben ispanakli ve patateslide yapiyorum dene onlarda cok guzel oluyor canim

    optum sis gobis arkidesim benim