Cadi kizimla yaptigimiz güzel Mamalarin tarifleri
27 Mart 2007,27.3.07
Aglayan Pasta

Uff yine arayi cok uzatmisim, Bugün eski dosyalari karistirirken Aglayan Pasta'nin resmini buldum, gerci eski makinayla cekilmis oldugu icin hic net bir görüntüsü yok, sonra yeniden ceker degistiririm diye planlayarak simdlik eski resmi ekliyorum :)))


Hamileligimin son aylarinda oldugum icin mutfakta fazla vakit geciremiyorum,cabuk pisen ve basit seyleri tercih ediyorum, umarim dogumdan Sonra eskisi gibi mutfakda vakit gecirecek zamanim olur :) diyor ve hemen tarife geciyorum, yapmasi cok basit, yemesi cok zevkli :))

Malzemeler:

4 Yumurta
1 Fincan Seker
6 Yemek Kasigi süt
3 Fincan Un
3-4 Yemek Kasigi kakao
1 kabartma tozu

Hepsini Karistir, 160°c pisir, Firindan aldiktan 10 dakika sonra üzerine 1 Bardak soguk süt dök.
3 Adet Sivi kremayi 1 paket Vanilya ile cirp ve Pastanin üzerine sür.
Kremasi...

2 Yemek Kasigi Un
1 Bardak seker
1/2 Fincan kakao
2 Bardak süt

Hepsini karisitirip ocakta muhallebi kivamina gelene dek pisir, soguyunca Pastanin üzerine sür...
Afiyet olsun....
 
posted by süpürgesizcadi | Permalink |


1 Comments:


  • At 11:39 ÖÖ, Blogger Damak Tadı

    Selamlar,
    Güzel yorumun için teşekkür ederim canım.Sayfan çok sevimli,hele kızın en sevimlisi..))Allah bağışlasın şimdiden ve yeni doğacak bebeğin de hayırlı olsun.

    Sevgiyle kalın..Gül